zasady projektowania logo
Tagi: warszawa logo studio graficzne wizytówki logotyp projekt graficzny
14 grudnia 2010, 22:43
Małe jest piękne
Kluczem do stworzenia uniwersalnego projektu graficznego jest prostota jego wykonania.
Twój projekt powinien nadawać się do zastosowania na powierzchni 2-3 cm (wizytówki) bez utraty szczegółów.
Dlatego tak ważna jest prostota, która wpływa na trwałość opracowywanego logo.
Jeden aspekt
Kultowe marki wyróżniające się z tłumu cechuje zawsze jeden konkretny element.
Zbyt wiele różnych cech w jednym projekcie powoduje nieczytelność znaku i eliminuje je jako dobry produkt.
Czerpanie z tradycji
Mody mają tendencje do pojawiania się i znikania, szkoda by było projektu który straci za chwilę swoją aktualność.
Rozpoznawalność
Twoim celem jest stworzyć coś, co spowoduje u odbiorcy że będzie mógł w ułamku sekundy odtworzyć w głowie obraz logotypu.
Dodaj komentarz