zasady projektowania logo


Autor: rezerwatbarw
Tagi: warszawa   logo   studio graficzne   wizytówki   logotyp   projekt graficzny  
14 grudnia 2010, 22:43

Małe jest piękne

Kluczem do stworzenia uniwersalnego projektu graficznego jest prostota jego wykonania.

Twój projekt powinien nadawać się do zastosowania na powierzchni 2-3 cm (wizytówki) bez utraty szczegółów.

Dlatego tak ważna jest prostota, która wpływa na trwałość opracowywanego logo.

Jeden aspekt

Kultowe marki wyróżniające się z tłumu cechuje zawsze jeden konkretny element.

Zbyt wiele różnych cech w jednym projekcie powoduje nieczytelność znaku i eliminuje je jako dobry produkt.

Czerpanie z tradycji

Mody mają tendencje do pojawiania się i znikania, szkoda by było projektu który straci za chwilę swoją aktualność.

Rozpoznawalność

Twoim celem jest stworzyć coś, co spowoduje u odbiorcy że będzie mógł w ułamku sekundy odtworzyć w głowie obraz logotypu.

Studio graficzne

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz